کولر گازی سه فاز

اجاره کولر گازی پرتابل

اجاره کولر گازی پرتابل

اجاره کولر گازی پرتابل یکی از انتخاب های مناسب برای فضاهای 20 الی 30 متر می باشد.در فضاهای کوچک با توجه به محدودیت فضا کولر گازی های تک فاز و سه فاز نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. لذا یکی از انتخاب های خوب برای فضا کوچک و موقت اجاره کولر گازی پرتابل می باشد.همچنین در فضای کوچک که به دلیل محدودیت فضا یک کولر گازی کوچک می تواند پاسخگوی نیاز ما باشد.نیاز نیست که هزینه زیادی صرف کنیم.می توانیم با یک انتخاب هوشمندانه کولر گازی را انتخاب کنیم که به لحاظ خنک کنندگی و هم به لحاظ هزینه بسیار مناسب باشد.

اگر برای زمان کوتاهی فضای را اجاره کرده اید و یا زمان کوتاهی در یک فضا مانند غرفه های نمایشگاه مستقر هستید،لازم نیست هزینه زیادی صرف خرید کولر گازی کنید،به راحتی می توانید با اجاره کولر گازی پرتابل نیازهای خود را برطرف کنید.

اجاره کولر گازی| کولر گازی

کولرگازی های پرتابل یا قابل حمل چیست؟

کولرگازی های پرتابل (PAC) یک کولرگازی های پرتابل قابل حمل با قابلیت حمل مناسب برای خنک کردن اتاق های تکی می باشد. آنها به طور معمول روی زمین قرار می گیرندو برای نصب سریع کافی است کیت نصب را به برق وصل کنید. در اکثر مدل ها چرخ هایی دارند که می توانید آنها را به اتاق های مختلف منتقل کنید .

ویژگی های مهم پرتابل:

کولرگازی های پرتابل به دلیل سهولت درجابجایی و مجهز به ریموت کنترل بهترین و مناسب ترین انتخاب برای فضای بین 20 الی 30 می باشد.این سری از کولرها که نسبت به سایر کولرها هزینه اجاره آن نیز کمتر است می تواند یک انتخاب  بهینه و مناسب باشد.

مقدارآمپر مصرفی آن 18 آمپر است.وقدرت خنک کنندگی آن 12000 الی 15000 می باشد.این مدل از کولر گازی مجهز به ریموت کنترل می باشد.

مکان های مناسب برای نصب کولرگازی پرتابل:

اگربرای زمان کوتاهی در یک فضای 30 الی 40 مترمربع مانند غرفه های نمایشگاه و یا فضاهای اجاره ای کوچک مستقر هستید. یک  انتخاب مناسب و هوشمندانه انتخاب کولرگازی پرتابل می باشد که با خنک کنندگی مناسب و مصرف برق متوسط یکی از پر طرفدارترین کولر گازی برای اجاره می باشد.

برندهای موجود کولر گازی پرتابل :

این کولرگازی ها در برندهای LG در بازار موجود است،کیفیت این برندها کاملا مطلوب است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما می توانند اطلاعات مفیدی را ارائه دهند تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

مزایای کولر گازی پرتابل:

یک روش موثر , و مطمن برای خنک کردن خانه شما بدون نیاز به نصب آن به دیوار یا پنجره می باشد. در صورت عدم استفاده می توان آن را جدا و در انبار قرار دهید. گرمای هوا موتور را از طریق لوله خرطومی بیرون می رود. بنابراین می توانید دستگاه را از اتاق به اتاق دیگری براحتی منتقل کنید. مدل های گران تر می توانند به عنوان دستگاه های رطوبت گیر ، دستگاه تصفیه هوا یا بخاری برقی مورد استفاده قرار بگیرد.

در اینجا چگونگی نگه داری اصولی کولر گازی پرتابل را در صورت استفاده مکرر برای بهره بری بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم:

مخزن را برای تخلیه آب از کولر گازی پرتابل خارج کنید مخصوصا در اواخر تابستان ، زمانی که می خواهید کولر را داخل انبار قرار دهید. آنها برای زمستان ، جدا کنید. اگر در تابستان بطور مکرر استفاده کردید ، ممکن است لازم باشد مخزن را هر چند هفته یکبار تخلیه کنید. لوله های آب به طور معمول در انتهای دستگاه قرار دارند. قبل از خرید ، در فروشگاه بررسی کنید که می توانید لوله های آب را خم کرده و به راحتی وصل کنید ، زیرا بعضی اوقات انعطاف پذیری لوله ممکن است کم باشد.

فیلترهای گرد و غبار و فن ها را بطور مرتب بر روی هر دو مدل قابل حمل و اسپلیت تمیز کنید. این کار با آب صابون بشورید و ا یک پارچه نرم و خشک فن را تمیز کنید. با این وجود ، این ممکن است از مدل به مدل دیگر متفاوت باشد – همیشه از کتابچه راهنمای دستورالعمل پیروی کنید

 

3 دیدگاه در “اجاره کولر گازی پرتابل

  1. مائده گفت:

    خیلی مطلب خوب ومفیدی بود.واقعا در اجاره کولر آبی کمک بزرگی بود.

  2. Sohrab گفت:

    برای اجاره کولر گازی پرتابل چه کنم؟

    1. coolerrentales گفت:

      با سلام با کارشناسان ما تماس بگیرید. 09123333417

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.