اجاره کولر گازی ایستاده| کولرگازی ایستاده سه فاز

شماره تماس جهت اجاره کولر گازی: 77333107 - 09123333417

برای اجاره کولر گازی سه فاز می توانید با شماره ها بالا تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن،اطلاعات کافی را به شما دهند.

اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز را کی باید انجام دهیم؟

کولر گازی ایستاده سه فاز یک کولر گازی ایستاده می باشد. بدیهی است که برای نصب آن به یک فضای کوچک احتیاج دارد تا در آن قرار بگیرد. به علاوه حداقل یک و احتمالاً دو جرای خروجی و ورودی دارد. پس این اطمینان را به شما می دهیم.کولر کاملا مفید است. شما از این کولر میتوانید در حسینیه ها،هئیت ها و همایش های بزرگ استفاده کنید.هرجای بزرگی که نیاز به تهویه خنک دارد. می توانید با اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز این مشکل را حل کنید.

اجاره کولر گازی ایستاده چه ویژگی های فنی دارد؟

اجاره کولر گازی ایستاده دارای سرو صدای کم ، فناوری خلاقانه هستند تا به شما در ایجاد محیطی مناسب برای کارکنان و میهمانان خود کمک کنند. دراینجا برخی از ویژگیهای موجود عبارتند از:

کنترل از راه دور بی سیم:

هنگامی که یک کولرگازی ایستاده سه فاز را اجاره می کنید. بهمراه آن یک ریموت بی سیم گنجانیده شده را نیز می توانید انتخاب کنید ، می توانید به طرز هوشمندانه ای کولر گازی ایستاده سه فاز خود را از هر جای اتاق تنظیم کنید.

کنترل فازی اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز :

کولر گازی ایستاده  با قابلیت کنترل منطقی Neuro Fuzzy به طور خودکار دمای مطلوب اتاق را حس می کنند و تنظیمات آن رابه طور خودکار تنظیم می کنند تا راحت ترین محیط را برای شما فراهم کنند.

عملکرد مجدد خودکار: اگر در هنگام کار واحد قطع برق باشد ، سیستم های تهویه مطبوع ایستاده کف ما به محض بازگرداندن برق ، به طور خودکار در همان حالت شروع مجدد می شوند.

عملکرد مجدد خودکار:

اگر در هنگام اجاره کولرگازی ایستاده سه فاز، برق آن قطع شود، سیستم کولر گازی ایستاده به محض بازگرداندن برق ، به طور خودکار در همان حالت قبلی شروع بکار کردن مجدد می کنند.

منبع تغذیه خاموش کننده:

سایر کولرهای گازی غیرمعتبر حتی در صورت خاموش بودن دستگاه ، اگر هنوز به یک منبع تغذیه متصل باشند ، می تواند برق خانه یا محل کار شما را هدر دهد. با این حال ، اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز  که دارای SMPS هستند ، مصرف برق را در حالت آماده به کار کاهش می دهند – این می تواند به کاهش ضایعات کلی انرژی شما کمک کند و به صورتحساب برق شما نیز کمک کند.پس آخر ماه برق کمتری را مصرف می کنید.

کولر گازی ایستاده سه فاز چقد به آرامش شما کمک می کند؟

اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز

به شما امکان می دهد تا محیط بی سر و صدا و فضایی راحت را برای کارمندان و مشتریان خود ایجاد کنید. دارای امکاناتی همچون Neuro Fuzzy Control که باعث می شود اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز بتواند دمای بهینه را تنظیم کند و تنظیمات خود را مطابق با آن تنظیم کند ، به علاوه یک عملکرد مجدد خودکار ، کنترل بی سیم از راه دور و فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی و برق ، اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز به شما امکان می دهند فضای خود را به طور موثر و مفیدی خنک کنید. مجموعه کاملی از کولر گازی ایستاده سه فاز و تک فاز ، و همچنین طیف کاملی از تهویه مطبوع تجاری ما را مرور کنید – و یک محیط راحت و دلپذیر را در تمام سال ایجاد کنید.

آیا اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز مفید است؟

کولر گازی ایستاده سه فاز هنگام خنک کردن اتاق های بزرگتر بسیار کارآمد است.و حسابی امتحان خود را پس داده اند.مدل سفید باسایه محوی که این کولرهایب گازی دارند حس کلاسیک بودن به حال و هوای اتاق شما می دهد.وباهمه نوع دکوراسیون های داخلی  همخوانی  دارد.تهویه .می توانید از این AC ها برای مصارف شخصی و همچنین حرفه ای استفاده کنید.

اگر بخواهیم تعدادی از ویژگی های اجاره کولر گازی ایستاده را درنظر بگیریم:

امکانات:

طراحی فوق العاده باریک.

کابینت ضد زنگ.

پانل آسان تمیز شو

صفحه نمایش ال سی دی.

سیستم خود تشخیص و محافظت خودکار.

پوشش محافظ شیرهای کولر

صفحه نمایش ال سی دی

سیستم ضد رطوبت

کرایه کولر گازی برای شروع کسب و کار مفید است؟

فکر کنید به تازگی یک باشگاه ورزشی را تاسیس کرده اید. تمام سرمایه خود را صرف خرید تمام تجهیزات باشگاه کرده اید. برای افتاح باشگاه بهتر است جلوه خوبی را از باشگاه خود به نمایش بگذارید،همیشه ظاهر مناسب و زیبا شما را بین دیگران محبوب می کند. اگر افتتاحیه در تابستان باشد.بهتراست با اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز محیط امن و خوبی از باشگاه خود به نمایش بگذارید. به این صورت شما اولین انتخاب میهمانان برای ثبت نام باشگاه شما می باشد.

نتیجه: اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز کاملا مناسب شما برای محیط های بزرگ مثل فروشگاه ها،مراکز تجاری، باشگاه های بزرگ ورزشی می باشد.با اجاره آن خیال خود را آسوده کنید.