اجاره کولر آبی| اجاره کولر آبی برای تولد

شماره تماس جهت اجاره کولر آبی: 77333107 - 09123333417

برای اجاره کولر آبی می توانید با شماره ها بالا تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن،اطلاعات کافی را به شما دهند.

اجاره کولر آبی برای چه مکانهایی مناسب است؟

اجاره کولر آبی را می توان برای محیط های خشک و گرم مثل تهران و شهرهای اطراف آن ،و جنوب ایران مناسب دانست. اما اجاره این کولر اصلا مناسب محیط های شرجی و مرطوب-گرم نمی باشد.چرا که با اجاره این کولر آبی بیشتر باعث تعرق دمای محیط اطراف خود می شوید.

اجاره کولر آبی چگونه نصب می شود؟

پس از اینکه کولر آبی را اجاره کردیم، به مرحله مهمی می رسیم. که نصب آن می باشد. که بسیار آسان می باشد. کولرهای آبی مجهز به سیستم خروجی هوا و هوادهی هستند. که به عنوان کولرهای بالکن  نیز معروف هستند.به این دلیل که ، عمدتاً طراحی شده و ساخته می شوند تا در بالکن های آپارتمانی و پشت بام خانه ها با توجه به موقعیت کانال مجرای هوا (از بالا) نصب شوند.

اجاره کولر گازی برای چه مکانها با چه ابعادی مناسب است؟

برای اینکه بفهمیم که کولر آبی برای شرایط آب و هوایی مثل تهران چگونه است؟ به این گزارش  با دقت توجه کنید ، کولر آبی مدل SE 400 ، کولر رنت برای آپارتمانهای با متراژ 85 مترمربع بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. که در وسط ساختمان قرار می گیرند و در معرض نور آفتاب نیستند و کار خنک کننده کولر آبی اجاره ای آنها به روش صحیح و درست انجام می شود. و کولر آبی مدل SE 600 ، کولر رنت برای آپارتمانهای با متراژ 150 مترمربع متر مربع استفاده می شود.

در صورتی که آپارتمان مورد استفاده شما و یا مکانی که کولر آبی را برای آن اجاره می کنید در طبقه فوقانی قرار دارد که سقف آن مستقیماً در معرض نور خورشید در تابستان قرار دارد ، با رعایت سایر شرایط فوق ، از اجاره کولر آبی مدل SE 400 ، کولر رنت برای آپارتمان با متراژ 75 متر مربع استفاده کنید. و برای آپارتمانهای با متراژ 140 متر مربع ز اجاره کولر آبی مدل SE 600 ، کولر رنت استفاده کنید. می توان به راحتی در اتاق نزدیک پنجره نصب کرد و همچنین می تواند در خارج از اتاق (پشت پنجره) نصب شود.

اجاره کولر آبی برای چه مراسمی مناسب است؟

فرض کنید مراسم تولد فرزندتان را می خواهید با کمترین هزینه و بیشترین میهمان در  بالای پشت بام منزلتان برگزار کنید. بهتر است برای اینکه راحتی میهمانان خود را در نظر داشته باشید. هوای مهمانی را هم مطبوع کنید. اگر این جشن در تابستان باشد. با اجاره کولر آبی ارزان می توانید، اوقات خوبی برای خود و فرزند دلبندتان ایجاد کنید. همچنین با کمترین هزینه مراسمی مجلل و با شکوه می توانید برای خودتان بگیرید.

اجاره کولر آبی| اجاره کولر آبی برای تولد

خصوصیات ظاهری کولر آبی چیست؟

کولر آبی برای اینکه راحتر کار کند، دارای مخزن آب می باشدکه می توان  آن را با اتصال به لوله آب شهری و هم بصورت دستی مخزن آب را پر کرد. پروانه این کولر آبی مقاوم در برابر ضربه است و ذرات گرد و غبار  را به خود جذب نمی کند. پوسته و بدنه کولر آبی از ورق گالوانیزه با کیفیت ساخته شده است و برای ماندگاری طولانی با لایه ضخیمی از پودر روکش پوشش داده شده است.که مقاومت آن را چندین برابر می کند.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد اجاره کولر آبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مخزن آب ساخته شده از پلاستیک محکم و تقویت شده پلی آمید
  • توان ورودی 200 ولت
  • کم مصرف و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر لوازم خانگی مشابه
  • مجهز به سیستم نشانگر سطح آب داخل مخزن
  • دریچه تنظیم هوا و قابلیت حرکت هوا از زوایای مطلوب
  • سیستم آبرسانی جدید آن باعث ورود خنک کننده می شود و از ریختن آب بر روی الکتروموتور جلوگیری می کند. در نتیجه ، موتور به دلیل شوک الکتریکی نمی تواند آسیب ببیند

 کولر آبی چگونه کار می کند؟

کولر تبخیری ، که گاهی به آن به عنوان کولر آبی نیز گفته می شود ، از لنت های خیس شده در آب برای خنک کردن هوا استفاده می کند. این فرآیند به این دلیل کار می کند که کولر آبی هوای گرم را به داخل واحد می کشد و آن را از طریق یک سری لنت ها آنها را به بیرون ارسال می کند که به تبخیر مایع در یک گاز کمک می کند که در هنگام ورود به واحد سردتر از آن می شود.

چگونه از نحوه کیفیت اجاره کولر آبی مطمن شویم؟

  1. بدنه کولر آبی از مواد اولیه جدید ساخته شده است ، مواد قابل بازیافت نیست. از استحکام مکانیکی بسیار بالا ، نقطه نرم کنندگی بالا ، عایق گرما ، مقاومت در برابر سرما ، کاهش صدا برخوردار هست.
  2. ظاهر آلیاژ آلومینیوم ، مطابق با استاندارد ایمنی تمام کولرهای آبی با استاندارد بین المللی سیم 100٪ سیم مسی ، سر و صدای کم ، لرزش کم درست شده است .