اجاره کولر گازی ایستاده| کولرگازی ایستاده تک فاز

شماره تماس جهت اجاره کولر گازی: 77333107 - 09123333417

برای اجاره کولر گازی تک فاز می توانید با شماره ها بالا تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن،اطلاعات کافی را به شما دهند.

اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز

چگونه می تواند شما را در کسب و کارتان موفق کند. طبق تحقیقاتی که در دانشگاه ها معتبر انجام شده است. محیط و فضای امن اداره،محل کار و فروشگاه های خرید.حس بهتری به کارمندان می دهد. حتی اگر حقوق آنها کمی پایین تر از میزان دریافتی باشد. یکی از راههای راحتی کارکنان ایجاد تهویه مطبوع چه در بهار چه زمستان است. با اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز تابستانی دلچسب در کنار کارمندانتان خواهید داشت. گرمای بیش از حد تابستان باعث سردرد بیش از حد می شود.

کرایه کولر گازی ایستاده تک فاز چه برتری دارد؟

این محصول آماده استفاده است و نیازی به جزئیات نصب ندارد.

برای هرگونه مشکل فنی در رابطه با محصول با مخاطب تماس بگیرید: [————-]

نصب: کولررنت از طریق ایمیل و پیام کوتاه بر روی شماره موبایل ثبت شده خود با شما ارتباط برقرار می کند تا مراحل بعدی نصب را به اشتراک بگذارد. در صورت نیاز به کمک ، لطفاً با شماره تماس بگیرید: [  ]

کولرگازی ایستاده : ظرفیت 2 تن

طراحی شیک: اندازه جمع و جور ، سبک برتر و زیبایی شناسی مناسب ترین فضای داخلی کولر گازی ایستاده تک فاز

کولر گازی ایستاده تک فاز

درست است از لحاظ سایزی بزرگ به نظر می رسد ولی هر 15سانتی متر از فضای تجاری شما را در حالی که به طور همزمان زیبا به نظر می رسد خنک می کند. اگر طراوت هوا به طور ناگهانی به دلیل قطع انرژی کم شود ، اولین کار که اجاره کولر گازی ایستاده  می کند این است که قطع می شود و مصرف انرژی برق صفر می شود. سپس با شروع مجدد برق بلافاصله کار می کند ، دوباره راه اندازی می شود.پس با اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز دیگر قصد بلند شدن از محل نشستن خو برندارید. با خیال آسوده پشت سیستم خود بشینید. هنگامی که عملکرد نامنظم یا قطعات خراب شود ، کوگازی ایستاده فوراً بسته می شود تا از سیستم محافظت کند.  پس بهتر است بگوییم  با اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز شما یک سیستم تهویه مطبوع هوشمند خواهید داشت.

اجاره کولر گازی

اجاره کولر گازی

اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز آیا شما بهتر خنک می کند؟

کرایه کولر گازی ایستاده تک فاز به دلیل ظرفیت خنک کنندگی بالیی که دارد ، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بهترین دستگاه های الکترونیکی برای کنترل آب و هوا اتاق و محل کار شما می باشند. علاوه بر این ،استفاده اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز بسیار آسان است و جمع و جور هستند و در طرح های باریک در دنیای وسایل خنک کننده قرار گرفته اند و باعث می شود در فصول زمستان آنها را راحت تر نگه دارید.

کولر گازی ایستاده تک فاز چگونه شما را خنک می کند؟

کولر گازی تک  فاز ایستاده بامهندسی دقیق طراحی شده است. این کولر گازی هوای داغ را به طور یکنواخت و مداوم خنک می کند. این کولر گازی براحتی هوای خنک را در چهار گوشه اتاق جابجا می کند. ما به شما اطمینان می دهیم که باد خنک را در هر گوشه احساس کنید.این سری از کرایه کولر گازی ایستاده تک فاز می تواند از جریان های هوای پرقدرت ایجاد شده توسط مکانیسم جت گریز از مرکز ،باعث خنک تر شدن کل خانه شما نسبت به هر سیستم تهویه مطبوع در کلاس خود شود.پس اطمینان داشته باشید با اجاره کولر گازی هوای خنکی را به محا کار خود یا ویلایی خود به ارمغان آورده اید.

گردش هوای قدرتمند توربو

با داشتن یک موتور قدرتمند DC و یک دمنده گریز از مرکز XL ، کولر گازی ایستاده تک فاز، جریان هوا تا حداکثر 2300 m3 در ساعت جابجا می کند. این خنک کننده هوای داخل کولر گازی را تا شعاع 180 سانتی متری پرتاب می کند. پس خنک کننده مناسب برای جالب ترین اتاقها و رستورانها می باشد.

فناوری جدید ظاهر

طراحی جدید کولر گازی ایستاده طوری طراحی شده است که فراتر از انتظارات ، را برآورده می سازد.حالت چندگوشه ای بودن کولر گازی،طراحی پوسته باعث شده اجاره کولر گازی تک فاز ایستاده مناسب حتی محیط های بیرونی باشد و آنها را خنک بکند. پس اگر همایشی را برای محیط بیرون درنظر دارید.براحتی با اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز آن را انجام دهید.