اجاره پنکه آبی| پنکه آبی

شماره تماس جهت اجاره پنکه آبی: 77333107 - 09123333417

برای اجاره پنکه آبی می توانید با شماره ها بالا تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن،اطلاعات کافی را به شما دهند.

اجاره پنکه آبی در چه مکانهایی بیشترین کاربرد را دارد؟

اجاره پنکه آبی در مکانهایی که نیاز به پنکه است بشدت مورد استقبال قرار گرفته است. پنکه آبی بدلیل طراحی جدید و منحصر به فرد خود هم بدرد محیط داخلی و هم محیط خارجی قرار می گیرند. ساز و کار این پنکه آبی به گونه است که محیط شما را خنک  و مرطوب می کند. آیا تا بحال  بفکر یک مهمانی و دورهمی دسته جمعی در حیاط منزل یا باغ بیرون از شهرتان بوده اید. که هم از سرسبزی منزلتان استفاده کنید. هم بر گرمای هوای تابستان غلبه کنید. به طور قطع پنکه آبی گزینه مناسب برای مرطوب کردن محیط و بدنتان است. این پنکه با پرتاب باد تا هفت متر شما را خنک می کند.

اجاره پنکه آبی چگونه کار می کند؟

پنکه آبی یک پنکه آبی معمولی است که به حلقه قطرات ریز مه و آب وصل شده است.جعبه پنکه آبی ، از نازل های مه آلود برای ایجاد قطرات آب ریز و درشت استفاده می کند. این قطرات بسیار ریز به سرعت تبخیر می شوند و در نتیجه هوای سردتر از اجاره پنکه آبی خارج می شود و فوراً دما را کاهش می دهد.

جعبه اجاره پنکه آبی که دارای سرهای مهبل است به قاب بیرونی پنکه وصل شده است. نازل غبار آب را شکسته و مه تولید می کند. با استفاده از حلقه مه تولیدکن می توانید هر پنکه ای را به پنکه آبی تبدیل کنید. بسته به فضایی که ، شما می خواهید پوشش داده شود ، حالت خنک کنندگی پنکه آبی می تواند تغییر کند ، شما سه حالت دارید.فشار کم ، یا سیستم فشار متوسط ​​برای استفاده در مناطق مسکونی و منازل را دارید. برای استفاده بیشتر از خنک کنندگی اجاره  پنکه آبی در رستوران های تجاری و صنعتی ، توصیه می شود از پنکه آبی فشار زیاد استفاده کنید.

محصول جدید ما ، فن توپی مغناطیسی ، به سادگی می تواند به هر پنکه متصل شود و بر روی منبع آب ثابت شود – این یک سیستم قابل حمل کنترل پنکه است ، که می توانید با خود حمل کنید.پس دیگر نگران آب برای پنکه آبی خود نباشید.

چرا انتخاب اجاره پنکه آبی مفید است؟

پنکه آبی، ترکیب هوای خنک کننده و حمل آن را باهم دارند. این فن ها نسبت به سایر تجهیزات خنک کننده گزینه ارزان تری هستند و تقریباً برای همه مقرون به صرفه هستند. بنابراین اکنون می توانید از اجاره پنکه آبی خود لذت ببرید بدون اینکه نگرانی در مورد قبض های زیاد مصرف برق و مصرف آب داشته باشید.

پنکه آبی پر فشار چگونه کار می کنند؟

اجاره پنکه آبی با استفاده از پمپ مهار فشار بالا و نازلهای ایجاد غبار برای ایجاد قطرات آب ریز (مه) که در منطقه در محدوده فن پاشیده می شوند. هیچ چیز را خیس نمی کند و باعث باقی مانده رطوبت روی مبلمان یا تجهیزات فضای باز شما نمی شود. با استفاده از اجاره پنکه آبی یک مه فوق العاده ریز را روی ناحیه ای جلو خود تا فاصله  7متر می پراکند. که دمای محیط را تا 30 درجه خنک می کند. اگر شما یک مسیر ثابت مه آلود را جلوی پنکه آبی نمی خواهید ، فن را روی حالت چرخش تنظیم کنید.

جنس پنکه آبی اجاره شده از چیست؟

سیستمهای مهار فشار بالا شرکت کولر رنت با اتصالات برنجی با روکش نیکل با کیفیت بالا

نایلون با انعطاف پذیر UV یا لوله سفت و سخت از جنس استیل ضد زنگ

نازل مه فوق العاده ریز ساخته شده از استیل ضد زنگ با خاصیت ضد قطره ساخته شده است.

چگونه می توان پنکه آبی اجاره ای  را پاک کرد؟

تمیز کردن پنکه آبی| اجاره پنکه آبی

پنکه آبی خود را با تمیز کردن مرتب و دوره ای به بهترین شکل ممکن نگه دارید و حتی در گرم ترین روزهای تابستان پناهگاه هایی برای راحتی ایجاد کنید. اگر تصمیم گرفته اید برای تمیز کردن سریع ، اجاره پنکه آبی خود وقت بگذارید. لطفاً دستورالعمل های زیر را بخوانید و نه تنها از پس تمیز کردن اجاره پنکه آبی خود بربیایید. بلکه ریه هایتان را نیز سالم نگه دارید.

پنکه را از پریز برق جدا کرده و آن را به محلی که از همه درهم و برهمی پاک شده است ، جابجا کنید و به یک میز بزرگ منتقل کنید. گیره های گریل را رها کنید یا گریل جلو را که جدا می شود شل کنید.

درپوش تیغه پنکه را بطور کامل بردارید، اگر قادر به شل کردن آن هستید ، پشتی پنکه آبی را نیز جدا کنید. در غیر این صورت می توانید از یک قلم مو کوچک برای از بین بردن رسوب خاک بر روی آن استفاده کنید.

کوره و توپی پنکه را با محلول صابون ملایم به کمک یک اسفنج تمیز کنید. برای تمیز کردن مکانهایی که دسترسی به آن سخت است می توانید، از مسواک نرم مو استفاده کنید.

تیغه فن را خاموش کرده و کاملاً تمیز کنید.

وقتی فن را با محلول صابون تمیز می کنید ، فراموش نکنید که آنها را با پارچه خشک تمیز کرده و آن را کنار بگذارید تا خشک شود.

بعد از خشک شدن تمام قطعات ، محافظ تیغه فن را تعویض کنید. پیچ ها و تیغه فن را با اطمینان محکم کنید.