اجاره پنکه مه پاش

شماره تماس جهت اجاره کولر گازی: 77333107 - 09123333417

برای اجاره پنکه رطوبت ساز می توانید با شماره ها بالا تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن،اطلاعات کافی را به شما دهند.

اجاره پنکه مه پاش آیا مقرون به صرفه است؟

اجاره پنکه مه پاش را می توان راهی مقرون به صرفه جهت کاهش هزینه ها دانست. اما شاید سوال برایتان پیش بیاید که چگونه ممکن است؟ اول باید بدانیم برای چه منظور ماپنکه مه پاش  را برای اجاره جزء اولویت هایمان قرار می دهیم. با اجاره پنکه آبی می توان اوقات خوشی را در کنار عزیزانمان سپری کنیم. خنکی که پنکه مه پاش به شما می دهد. شاید از کمتر وسیله خنک کننده بدست بیاید.

با  پنکه مه پاش می توان  هزینه کمتری نسبت به سایر خنک کننده ها پرداخت کرد. همچنین خنکای بهتری را برای خود به ارمغان آورد. چون مصرف برق آن چیزی حدود 220 ولت می باشد. و مصرف آب آن نیز حدود 2 لیتر در ساعت است؟

آیا خنکی اجاره پنکه مه پاش قابل شهود است؟

به جرات می توان گفت که خنکی پنکه مه پاش بسیار متفاوت تر است پنکه عادی است. چرا که برخلاف اجاره پنکه صنعتی شما یک جابجا کننده عادی هوا را اجاره نمی کنید. بلکه پنکه ای را اجاره می کنید. که علاوه بر باد، آب را نیز جابجا می کند.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه پنکه مه پاش باعث خنکی می شود. خوب بهتر است به طرز کار این پنکه آبی نگاهی بیندازیم. ساختار پنکه مه پاش به گونه ای است که دارای مخزن آبی در قسمت پایین پنکه است. و وجود آب باعث خنکی محیط می شود.

آیا اجاره پنکه مه پاش قدرت خنک کنندگی خوبی را برای شما به ارمغان می آورد؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است، ساختار و طرز کار پنکه آبی و پنکه مه پاش را به خوبی بررسی کنیم. پنکه مه پاش دارای مخزنی به ظرفیت 40 لیتر در پایین پنکه است. که در هر ساعت 2 لیتر از این آب را تبخیر می کند و هنگام کارکرد پنکه آن را با قدرت فوق العاده چیزی حدود 8 متر به بیرون پرتاپ می کند. که آبی که به بیرون پرت می شود. در حقیقت آب نیست. ذرات مه آلود آب می باشد.

ذرات مه چگونه در پنکه مه ساز تولید می شود؟

برای اینکه ذرات غبار و مه در پنکه مه ساز تولید شود،نیازمند این است که آب تبخیر شود و تبدیل به بخار آب شود. برای اینکه آب نیازمند گرما می باشد. پس به این ترتیب آبی که در مخزن پنکه آبی است. گرمای محیط را می گیرد.

این گرما باعث شکسته شدن قطرات آب می شود.قطرات آب بوسیله گرما در  پنکه مه پاش به بخار آب تبدیل می شوند. و از راه لوله های داخل پنکه به سمت پنکه هدایت می شوند. و هنگام چرخش باد، آب را پمپاژ می کنند.

اجاره پنکه مه پاش برای چه مکانهایی مفید است؟

قطعا اجاره پنکه مه پاش در استفاده روزانه و بطور طولانی مدت خوب نیست. بهتر است از اجاره پنکه مه پاش فقط برای استفاده کوتاه مدت استفاده نمود. پنکه مه پاش در محیط های تولد،مهمانی ها، مراسم عقد و عزا در منزل یا حتی در تالارها،در هئیت ها و حسینیه ها،زمین های چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما از قسمت تماس با ما به کارشناس مربوط ما تماس می گیرید.راهنمایی های لازم را می گیرید. و با توجه به مهمانی، ابعاد فضای که در آن قرار گرفته اید. و هزینه ای که قرار است پرداخت کنید. اجاره پنکه آبی و پنکه مه پاش را انجام می دهید.

مشخصات کلی پنکه مه پاش چیست؟

معمولا ارتفاع در پنکه های مه پاش متغیر است . ولی چیزی حدود 170 سانتی متر الی 200 سانتی متر است. این ارتفاع ، ارتفاع بلندی است. یعنی پنکه از بالای سر شما شروع به وزش باد می کند. و هوای گرم را می شکافت. همانطور که قبلا که گفتیم از گرمای محیط برای تبخیر خود بهره می برد. پس این ارتفاع به آن کمک می کند که هوای گرم را بگیرد.

قطره پره این پنکه نیز متغییر است. ولی کمترین اندازه آن چیزی حدود 65 سانتی متر است. از مرکز آن می باشد. بزرگی و قدرت موتور این پنکه باعث می شود که.راحت چرخیده شود و هوای محیط را خنک نگه دارد.

مشخصات فنی پنکه مه پاش چیست؟

همانطور که قبلا گفتیم. توان مصرفی 220 ولت است.که توان زیادی برای یک خنک کننده نمی باشد.حجم بادهی این پنکه مه پاش متغیر می باشد. از 6000 متر مکعب تا 9000 می باشد. وقتی می گوییم متر مکعب. یعنی هوا را در جهت طول،عرض و ارتفاع براحتی پخش می نماید.

همانطور که گفتیم با پنکه مه پاش، شما باد خالی را اجاره نمی کنید. که هوای راکد اتاق را تعدیل بخشد. شما غبار ساز سیار را نیز اجاره می کنید. همانطور که گفتیم این پنکه آب را از مخزن خود بیرون می دهد. سرعت پرتاپ آب در آن تا 8 متر می باشد.