اجاره کولر گازی| اجاره کولر گازی پرتابل

شماره تماس جهت اجاره کولر گازی پرتابل: 77333107 - 09123333417

برای اجاره کولر گازی پرتابل می توانید با شماره ها بالا تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن،اطلاعات کافی را به شما دهند.

اجاره کولر گازی پرتابل چه مزایایی دارد؟

اجاره کولر گازی پرتابل مزایایی زیادی را برای عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان خود دارد.شاید این سوال برای شما بوجود بیاید.که کرایه کولر گازی پرتابل ، چه نوع کولر گازی ها را شامل می شود.کولر گازی پرتابل، کولرهایی قابل حمل و کوچکی هستند.که براحتی می توان آنها را در اتاق ادارات و منازل خود جابجا کنید.در نوع ساده و چرخ دار به بازار عرضه شده اند.

اجاره کولر گازی پرتابل برای چه مکان هایی مناسب است؟

اجاره کولرهای گازی پرتابل مناسب اتاقهای بدون پنجره و بسته می باشد. حتی گاهی ممکن است یک اتاق کولر آبی هم داشته باشد.ولی شما را خنک نمی کند. دوس دارید بادی که به شما می خورد،از فاصله نزدیک و باشدت بیشتری به شما بخورد. از این نوع کولرگازی قابل حمل در بیمارستان هم نیز استفاده کنند.تصور کنید در یک اتاق بیمارستان، دو بیمار هست،یکی نیازمند هوای معتدل و خنک ودیگری نباید به آن باد بخورد.تمام اتاق های بیمارستان نیز پر هستند. بهترین روش برای درمان استفاده از اجاره کولر گازی پرتابل می باشد. که باد به یکی از دوبیمار می خورد.

اجاره کولر گازی پرتاب و قابل حمل در پارکینگ ها،گاراژها و انبارهای تمیز نشده خانه بسیار مفید است. اگر به بهانه هوای گرم و طاقت فرسای زیرزمین از رفتن به آنجا وتمیز کردن آن خودداری می کنید. کافی یک کولر گازی پرتابل را برای چندساعتی یا چند روز اجاره کنید.سپس یک از مشغله های ذهنی همیشگیان را حل کنید.

اجاره کولر گازی

اجاره کولر گازی

اجاره کولر گازی پرتابل آیا کولر مفیدی را به شما ارمغان می دهد؟

اجاره کولر گازی پرتابل به شما ویژگی های منحصر به فرد یک کولر خوب را به ارمغان می آورد. بر خلاف کولرگازی پنجره ای ، تمام قطعات مکانیکی کولر گازی قابل حمل در داخل اتاق شما هستند.و شاید شما کمی سروصدا بیشتری را بشنوید. سیستم تهویه قابل حمل (PAC)یک کولرگازی با قابلیت حمل مناسب برای خنک کردن اتاق های تکی و دورافتاده است. آنها به طور معمول روی زمین قرار می گیرند و برای نصب سریع می توان با کیت همراه، آنها را نصب نمود. در اکثر مدل ها چرخ هایی نیز زیر کولر گازی پرتابل وجود دارد که می توانید آنها را به اتاق های مختلف منتقل کنید و آنها را به گزینه ای مناسب برای خنک کردن اتاق هایتان کنید.

برای تنظیم AC قابل حمل چه چیزی لازم است؟

مدل های تنظیم بر اساس مدل متفاوت است ، اما تنظیم آن معمولاً سریع و بدون زحمت است. از آنجا که همه کولر گازی قابل حمل، هوا و رطوبت هوا را خنک می کنند ، هوا باید از مکانی دیگر خارج شود – عموماً از طریق کیت پنجره ای که در آن قرار دارد. کیت های پنجره دارای یک کشویی و شیلنگ (اگزوز) پنجره ای هستند که به راحتی می توان آن را تنظیم کرد تا هوای گرم را از آن بیرون بکشد.

برای خنک کردن یک اتاق سرور از چه مواردی باید استفاده کنم؟

اجاره کولر گازی پرتابل اغلب برای خنک کردن اضافی در اتاق های سرور رایانه یا به عنوان منبع خنک کننده اصلی در این اتاق ها قرار می گیرند. در آخر هفته ، هنگامی که تهویه هوا مرکزی ممکن است خاموش شود ، می توان با اجاره کولرگازی پرتابل که از فناوری کاملاً تبخیر شونده برای این برنامه ها استفاده می کنند ، استفاده کنید. این بدان معنی است که شما هرگز مجبور نخواهید بود که چگالش جمع آوری شده را به صورت دستی از بین ببرید و می توانید AC قابل حمل را بدون مراقبت رها کنید.تا روز شنبه با خیال راحت به سرکار برگردید.

کرایه کولر گازی پرتابل چه مصرف برقی را برای شما بدنبال دارد؟

اکثر کولر گازی پرتابل PAC ها از قدرت معمولی خانگی 115/120 ولت استفاده می کنند و نیازی به سیم کشی یا پریز برق خاصی ندارند. البته از آنجا که سیستم های تهویه هوا می توانند انرژی قابل توجهی را به خود جذب کنند ، باید  احتیاط کنید تا یک رشته سیم برق را با چند دستگاه پر مصرف انرژی زیاد نکنید.

آیا اجاره کولر گازی پرتابل برای چندین اتاق مفید خواهد بود؟

معمولا این کولرگازی پرتابل برای یک اتاق مناسب است ولی اگر اتاقتان راهی به اتاق دیگری داشته باشد؟ اتاق مجاور را کمی کولر گازی پرتابل خنک می کند.

هنوز سوالی درباره اجاره کولر گازی پرتابل دارید؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد کولر گازی پرتابل و یا هر یک از محصولات دیگر ما که می تواند هوای داخلی اتاق شما را بهبود ببخشد ، لیست محصولات گسترده ما را مرور کنید و به مشاوران ما مراجعه نمایید. مطمئن نیستید چه چیزی برای شما مناسب است؟ ما می توانیم حدس و گمان را از تصمیم گیری بگیریم. با شماره تلفن ……………………………با یکی از متخصصان تصفیه هوا تماس بگیرید. ما می خواهیم به سالم سازی محیط داخلی و سلامت شما کمک کنیم.