کولر گازی سه فاز

اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز

اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز| اجاره کولر گازی

دلایل انتخاب اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز:

کولر گازی ایستاده تک فاز یکی از مناسب ترین کولر گازی های بازار می باشد.می توانید برای کسانی که می خواهند چندروز از این سیستم سرمایشی استفاده کندد و نمی خواهند هزینه زیادی بابت خرید کولر گازی و یا سایر سیتم های سرمایشی انجام دهند. یک راه حل بسیار مناسب و منطقی باشد. تیم ما بررسی های زیادی انجام دادیم تا به یک نیاز اساسی مراکز تجاری،سازمان ها و شرکت ها که به دلایل کاری مجبور هستند برای چندروز نمایشگاه یا کنفرانس برگزار کنند و مجبور هستند سیستم سرمایشی نیز تهییه کنند.اما با توجه به هزینه زیاد این کولر نمی توانند آنرا تهییه نمایند.خرید آن می تواندهزینه زیادی را برای سازمان ها و مراکز تجاری رقم بزنند. از این رو به این فکر افتاده ایم تا این نیاز اساسی را با اجاره دادن کولرگازی تک فاز بر طرف کنیم. اجاره کولر گازی تک فاز می تواند یک راه حل بسیار مناسب باشد.

کولر گازی ایستاده نوع دیگری از دستگاه تهویه هوا است که معمولاً در مکان هایی مانند رستوران ها ، سالن ها ، متل ها ، مراکز داده استفاده می شود. دلیل نام آن بدیهی است که اساساً روی زمین ایستاده است. انواع دیگر سیتم های تهویه هوا داخلی عبارتند از: دیواری نصب شده ، سقفی، قابل حمل و پنجره ای.

عملکرد سیستم به این طریق است که ا از طریق لوله های تعامل که خطوط گاز و مایع هستند به یکدیگر وصل می شوند

ویژگی های کولر گازی ایستاده تک فاز

ظرفیت خنک کننده کولر گازی ایستاده تک فاز بسته به مدل می تواند از 24000 Btu / hr تا 200،000 Btu / hr ساعت باشد. همچنین نوع موتر اینورتر و غیر اینورتر نیز وجود دارد که نوع اینورتر دارای عملکردی بهتری است اما پرهزینه تر است. در اینجا مارک هایی وجود دارد که ممکن است برای این نوع کولر گازی ایستاده تک فاز با آنها روبرو شوید.کولر گازی تک فاز با قدرت پرتاپ بالا و خنک کنندگی زیاد مناسب برای فضاهای بزرگ می باشدوهمچنین از سیستم برق وقی برخوردار نیستند.کاملا مناسب است. این کولر گازی ها نسبت به سایر کولرهاريالمصرف برقی کمتری دارند. برای فضای بین 40 تا 70 متر بسیار مناسب است.

 

Midea از چین

دایکین از ژاپن

GREE از چین

ال جی از کره جنوبی

سامسونگ از کره جنوبی

پاناسونیک از ژاپن

مکان های مناسب برای کولر گازی تک فاز:

این مدل از کولر گازی مناسب برای مراکز تجاری و فضای باز است.و فضای بین 40 الی 70 را به راحتی پوشش می دهد و از قدرت خنک کنندگی بالایی برخوردار است.

 

 

 

 

 

 

1 دیدگاه در “اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز

  1. محمد گفت:

    سلام،مطلب مفیدی درباره کولر گازی ایستاده بود۔ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.