cooooler

شماره تماس جهت اجاره کولر گازی: 77333107 - 09123333417

برای اجاره کولر گازی سه فاز می توانید با شماره ها بالا تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت ممکن،اطلاعات کافی را به شما دهند.

چرا اجاره کولر آبی پرتابل مفید است؟

فرض کنید برای همایش چندروز خود نیازمند سیستم تهویه مناسب هستید.می توانید برای سالن های بزرگ با اجاره کولر گازی ایستاده سه فاز ، فضای اتاق و سالن همایش را خنک کنید. ولی ممکن است دلتان بخواد. سیستم خنک کنندگی نیز نزدیک خودتان باشد. اینجاست که اجاره کولر آبی پرتابل خیلی می تواند برای شما مفید باشد. هوای اطراف خودتان را براحتی خنک کنید.کولر آبی پرتابل، با استفاده از 18 لیتر آب در ساعت می تواند انتخاب مناسبی برای خنک کردن شما باشد.

اگر شما مغازه کوچک در قسمت خشک و کویری شهرتان داشته باشید. بی شک این کولر کامللا مناسب و مفید می باشد.چرا که هم مغازه را خنک می کند. و نسبت به کولرهای گازی از هزینه کمتری  در مصرف انرژی برخودار هستند.

آیا کولرهای آبی پرتابل به آب احتیاج دارند؟

در صورت عدم وجود آب در کولر هوا ، پد کولر آبی خشک می ماند و تبخیر رخ نمی دهد. در نتیجه ، هوای آزاد شده از کولر هوا فقط هوای گرم خواهد بود. به طور دقیق ، کولر گازی بدون آب فقط به عنوان یک فن ساده کار خواهد کرد. برای به دست آوردن هوای خنک از کولر هوا ، تأمین آب ضروری است.پس باید درون کولر آبی خود،آب به میزان کافی بریزیم. تا عمل تبخیر به خوبی رخ دهد. آب، هوای اطراف را میگیرد. برای تبخیر هوا را خنک می کند.

آیا اجاره کولر آبی پرتابل برای سلامتی مفید است؟

کولرهای هوای تبخیری یا کولرهای هوایی بیابانی که معمولاً به آن معروف هستند برای سلامتی ما مضر نیستند. تبخیر آب باعث سرد شدن هوای ورودی می شود. از این رو ، نام محبوب ، خنک کننده کویری است. در طول کار با کولر آبی پرتابل ، آب تبخیر می شود و رطوبت هوا را افزایش می دهد. افزایش رطوبت شرایط بسیار مطلوبی برای افزایش باکتری ها ، ویروس ها ، قالب در آب است. به همین دلیل بیماران آسم باید در استفاده از کولر آبی پرتابل بسیار مراقب باشند.ولی در کل این کولر مناسب همه،مخصوصا برای قسمت های خشک و کویری می باشد.

آیا اجاره کولر آبی پرتابل واقعاً کار می کند؟

اجاره کولر آبی پرتابل با تبخیر آب برای خنک کردن هوا کار می کند ، از آنجا که انرژی گرما با این کار جذب می شود ، این باعث کاهش دمای هوا اطراف شما می شود. در نتیجه ، اجاره کولر آبی پرتابل برای کار به آب نیاز دارد و برخی از مدل ها برای اثربخشی بهتر اضافه کردن یخ را توصیه می کنند. به این ترتیب که رطوبت قابل توجهی به هوا می بخشد.و شما را خنک تر می کند.

اجاره کولر آبی| کولر پرتابل آبی| کولر آبی پرتابل

آیا می توانیم یخ را در اجاره کولر آبی پرتابل قرار دهیم؟

اضافه کردن یخ به آب باعث خنک شدن لنت ها می شود و در نتیجه هوا خنک از درون آنها عبور می کند. … اگرچه در طولانی مدت اضافه کردن یخ به کاهش دما یا رطوبت اتاق کمک نمی کند. اضافه کردن بیش از حد یخ نیز می تواند باعث کند شدن روند تبخیر شود و مانع از کارآیی کولر هوا شود.پس تا حدی این کار خوب و مفید است.

4 روش برای خنک تر شدن هوا در تابستان امسال بوسیله کولر آبی پرتابل چیست؟

  • تهویه مناسب در اتاق را چک کنید
  • یخ را به آب اضافه کنید.
  • مراقب کولر آبی پرتابل خود باشید.
  • قبل از استفاده ، لنت های خنک کننده را چک کنید.

اجاره کولر آبی پرتابل را در جای مناسب خود قرار دهید.

یکی از کارآمدترین روش های خنک کردن هوا استفاده از کولر آبی پرتابل است اجاره کولر آبی پرتابل تهویه مناسب برای اتاق محل کار و خانه تان می شود.. تصور غلطی وجود دارد که اگر کولر آبی پرتابل مانند کولر های گازی،  در فضاهای بسته قرار بگیرند ، بدرستی کار می کنند. این درست نیست کولر آبی پرتابل بر اساس تبخیر ، با دمیدن هوای گرم از طریق پدهای خنک کننده که با آب خیس شده اند ، کار می کنند. تهویه هوای نرم برای تهویه هوا ضروری است. بهترین تهویه هوا برای کولر آبی این است که در جلوی پنجره قرار بگیرد. هوا را داغ تر کنید ، تبخیر سریعتر انجام می شود و هوایی که توسط فن بیرون می آید خنک می شود. ایجاد هوای مناسب در اتاق برای رطوبت به بیرون نیز مهم است. برای انجام این کار ، باید پنجره ها را در اتاق باز کنید. مراقب باشید بیش از حد آنها را باز نکنید و این فقط باعث افزایش دمای اتاق خواهد شد. برای بهبود میزان سرمایش می توانید با تنظیم کردن پنجره هوای متعادل را درون اتاق خود قرار بدهید.

یخ را به آب کولر پرتابل آبی اضافه کنید.

یکی دیگر از روش های موثر در افزایش راندمان خنک کننده با اضافه کردن یخ به آب در مخزن است. بسیاری از افراد قبلاً آن را با کولرهای خود امتحان کرده اند. در حقیقت ، برخی از کولرها نیز از محفظه های یخی اختصاصی خود را دارند. اضافه کردن یخ به آب باعث خنک شدن لنت ها می شود و در نتیجه هوا خنک از درون آنها عبور می کند. با این وجود ، فقط در مواقعی که بسیار نزدیک کولر نشسته اید ، مؤثر است. در دراز مدت ، افزودن یخ به کاهش دما یا رطوبت اتاق کمک نمی کند. اضافه کردن بیش از حد یخ نیز می تواند باعث کند شدن روند تبخیر شود و مانع از کارآیی کولر هوا شود. این امر باعث می شود تا بدانیم چه موقع یخ ها را در کولر قرار دهید. هنگامی که با درجه حرارت بسیار بالا سروکار دارید ، افزودن یخ بسیار مؤثر خواهد بود.

کولر آبی پرتابل| کولر آبی

مراقب کولر آبی پرتابل خود باشید.

مهم است که قبل از استفاده در تابستان امسال ، کولر آبی پرتابل خود را بررسی کنید. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید تمیز کردن لنت های خنک کننده است. با گذشت زمان ، آنها گرد و غبار و گرده جمع می کنند. می توانید هفته ای یک بار از یک برس استفاده کنید. اگر گرد و غبار زیادی جمع شده باشد ، بهترین گزینه جایگزینی آنها است.لنت های قبلی را دور بریزید.ولنت جدید بخرید. همچنین تمیز کردن مخزن آب و اطمینان از عدم وجود نشتی بسیار مهم است. توصیه می شود کولر آبی پرتابل را به طور منظم سرویس دهی کنید. اگر می خواهید اجاره رایگان و ارزان کولر آبی پرتابل داشته باشید. با ما تماس بگیرید.